35
393249
3

Gästebuch

Neuer Eintrag

Name: Marc
Nachricht:
Einwandfreie Organisation und sehr gut geregelte abläufe und Top Kundenservice, da kann man nichts schlechtes sagen. Supremacy 2023 war mein erster Event den ich mit Manami besucht habe, bereits 3 weitere reisen gebucht und habe nicht vor aufzuhören.
29.10.2023

Name: Ursina & Sämi
Nachricht:
Hammer Defqon1 2016 xii!! Super Organisation u besht Choffeur :twisted: :D :D Hoff bis gli wider mal ;) :twisted:
01.03.2017

Name: Administrator
Nachricht:
Ja Defqon1 isch super gsi. Top Chauffeure hämmer au gha :-))) Freu mich dasser au be de Dominator am Start sind. Bis denn.
09.07.2015

Name: Carfahrer Jürg
Nachricht:
Hey Michi isch secher au für dech es mega geils Defcon 1 gsi. Mehr hends au chöne gnüsse im Whirlpool. De Clöidu und ich fahre ans Dominnator 2015 Bis den. Gruss Jürg
22.06.2015

Name: Administrator
Nachricht:
Leider werden wir die Fantasy Island im Jahr 2015 nicht anfahren, weil das Intresse im 2014 zu wenig vorhanden war. Beste Grüsse
04.01.2015

Name: marco
Nachricht:
Gipz dieses Jahr wieder eine Reise nach Fantasy Island :D
02.01.2015

Name: Administrator
Nachricht:
Hallo Jan Die Fahrt selber geht ca. 7-8h. Abfahrtszeiten sind zirka. 08:00 Zürich / 09:00 Olten / 10:00 Basel Beste Grüsse
24.10.2014

Name: Jan
Nachricht:
Hallo zusammen Eine kleine Frage, wie lange dauert in etwa die Fahrt an die Hardbass auf Arnheim mit dem Bus? Bzw. Wann sind die Abfahrtszeiten normalerweise? lol
23.10.2014

Name: Dorian
Nachricht:
Nikita ich muess wüsse was das füre HC cd gsi isch im car Nr. 3 sueche dringenst es lied, danke gruss
24.11.2013

Name: Administrator
Nachricht:
Natürlich fahren wir auch dieses Jahr an die Qlimax im November. Infos sollte etwa im September folgen.
05.08.2013

Name: Bel
Nachricht:
Gits das jahr wieder e car fahrt at qlimax?
02.08.2013

Name: Administrator
Nachricht:
Hey Markus... Qontinent werden wir nicht anfahren...
22.01.2013

Name: Markus
Nachricht:
Werdet ihr auch für The Qontinent eine Reise arrangieren?
20.01.2013

Name: Administrator
Nachricht:
Clöidu...hani scho lang welle mache, aber zur ziit isch grad sauvell los...JETZT isches gmacht...;-)...glg michi
30.08.2012

Name: Carfahrer Clöidu
Nachricht:
Jetzt muesch de aber scho langsam no en neue Link ine tue! Frey Reisen. Oder ned? :twisted: Gruess bes glii! Q-Base Clöidu
28.08.2012

Name: Administrator
Nachricht:
Dankeschön!!! BIs dann...wird der Hammer...glg michi
27.08.2012

Name: Thomas Lüthi
Nachricht:
hallo ! erstmals vielen dank an manami-travelling organisation ! die coole carfahrt nach holland war geschmeidig....! das festival war absolut freakig. ich bedanke mich herzlich bei meinen freunden, die mich mitgenommen haben !!!!! bye und bis syndicate.....yes ! :D
26.08.2012

Name: Administrator
Nachricht:
Danke Daniela...Sind au immer geili Lüt debi...drum macht mer d Organisation au so viel Spass...Hoffe mer gseht sich bald wieder...Werded wiiter euses Beschte gäh...glg michi
25.06.2012

Name: Daniela
Nachricht:
Defqon 1 esch eifach wieder mou voll de Hammer gsi und ou reise macht mit Manami immer wieder spass!!!merci u witer so! ;)
24.06.2012

Name: Administrator
Nachricht:
Wir haben so oder so vor diesen Event zu fahren...Haben aber vom Veranstalter noch keine Informationen zu den Tickets sowie Preise...der Preis wird aber so bei CHF 230.- liegen... glg michi
10.02.2012

Name: Michi B
Nachricht:
Hej wann steht fest ob ihr an Defqon1 fahrt und auch was es in etwa kostet. Lg. Michael
10.02.2012

Name: Domi
Nachricht:
Qlimax 2011.. geil gsi! xD
29.11.2011

Name: Administartor
Nachricht:
Anmeldung für Qlimax wird am 01.10.2011 aufgeschaltet um 13:00 Uhr...greez michi
20.09.2011

Name: michael rinderer
Nachricht:
ab wenn chamer sich fürd QLIMAX amelde ????
19.09.2011

Name: Melanie
Nachricht:
Q- Base isch hammer gsi !!!!!!!!! ;D Liebe Gruess Meli ;-) lol ;) :)
13.09.2011

Name: Administrator
Nachricht:
JA...Q-Base isch de hammer gsi :twisted: Danke allne för euri Unerstötzig... glg michi
13.09.2011

Name: michael rinderer
Nachricht:
JUHUU Inere Wuche gohts widermal mit MANAMI-Travelling ane Fetti Hardstyle Party.. Q-BASE i^m comming!! My First Q-Dance-Party :D :twisted:
02.09.2011

Name: Beni
Nachricht:
Freu mi derbstens das da mete BASSLEADER funzt.. wenni scho ned han chöne ad Black cho ^^ PARTYYYYYY!!! :(
29.04.2011

Name: Beni
Nachricht:
Freu mi derbstens das da mete BASSLEADER funzt.. wenni scho ned han chöne ad Black cho ^^ PARTYYYYYY!!! :twisted:
29.04.2011

Name: Ruben
Nachricht:
Genials Datum für Black do chammo jo vorher no is OXA (Hardstyle Night) und am Morge noch de Afterhour direkt an Carplatz cho ;) Ciao bis Samstag
21.04.2011

Name: Administrator
Nachricht:
also am freitag komm ich auch...aber am sonntag nicht...nach der black ist es im oxa einfach laangweilig...:twisted: glg michi
21.04.2011

Name: Nicii
Nachricht:
ich würd sege bis i zwei wuche ade BLACK ^^ wird widermal de hammer das weissi ez scho ;-)
05.04.2011

Name: Administrator
Nachricht:
Ja secher doch...werd de Oberburner... ;-)
05.04.2011

Name: Leo
Nachricht:
hey^^ find euer konzept echt gut von wo aus organisiert ihr euch, ich wohn in berlin deshalb frag ich, scheint mir das ich ziemlich weit weg von euch bin ich würd gern zum qlimax gehen, wie das alles funktiert und organisiert is is mir aber noch nich ganz klar, ihr konzentriert euch vorallem auf events in richtung Hardsyle oder? =)
18.03.2011

Name: adrian
Nachricht:
Es isch es richtig brachials weekend gsi ^^ soo lässs gsi xD Freu mich scho uf nextmal
13.02.2011

Name: Fabian
Nachricht:
Qlimax isch de burner gsi, freu mi scho ufd defqon mit eu! Cheerio!
07.02.2011

Name: Administrator
Nachricht:
Ja da muss ich dir recht geben...auch ich hatte extrem lange bis ich endlich in der Halle stand. Die Eingänge an der Qlimax waren im gegensatz zu den anderen Jahren sehr schlecht. Nie hatte es so lange Wartezeiten gegeben, auch wenn man 1 stunde zu spät kam. Unsere Abfahrtszeiten werden nach jeder Party angepasst, damit wir nicht mehrmals an den gleichen Anlass zu spät kommen. Auch wenn es nur sehr wenig war. glg michael
27.01.2011

Name: Janick
Nachricht:
Rückmeldung zur Reise ans Qlimax2010: Meiner Meinung nach waren wir viel zu spät angekommen. Als wir ankamen rannten wir sofort zu einem Shop um uns noch ein Souvenir zu schnappen. Zum Glück hatte es dort gar keine Schlange aber es war eigentlich schon alles ausverkauft. Bei der Garderobe war jedoch ein pures Chaos und wir mussten viel zu lange dort verweilen, könnt ihr natürlich nix dafür aber das man da für das nächste Mal mehr Zeit einberechnet. Wir hatten das ganze Set von Pavelow verpasst und etwa die Hälfe von Stephanie!! Eigentlich war es ein reiner Stress bis wir dann endlich in der Halle waren. Von der Stimmung und der Atmosphäre vor dem Qlimax bekamen wir herzlich wenig zu sehen. Fand ich schade.
26.01.2011

Name: Administrator
Nachricht:
Wir werden sehen...wenn es möglich ist werden wir auch an HC Partys fahren...aber vielleicht an eine oder zwei... Infos gibt es später...
10.12.2010

Name: ced
Nachricht:
wiso fahred ihr nit au reini hc events ah??? versuecheds doch emal wer huere cool
03.12.2010

Name: michel
Nachricht:
Hey zämä! möcht euch do nu eimol Danke für alles. Isch hammer gsi, bis zum nägste mol...
29.11.2010

Name: Roman Schlegel
Nachricht:
Liebs Manami Team Diä Reis ad Q-Base 2010 isch eifach dä hammer gsi. super organisiert. werde sicher wieder mit eu fahre. Gruess Roman
12.09.2010

Name: Nathy + Michi
Nachricht:
Danke vellmal Roman...genau das isch euses Ziel... Mer bedanke eus ganz herzlich be allne wo die tolli Fahrt öberhaupt ermöglicht händ...Thanks @ all... Bis zor nächschte Fahrt...liebs Grüessli
12.09.2010

Name: Nathy + Michi
Nachricht:
Hey Partypeople esch de hammer gsi met euch a de DECIBEL OUTDOOR...mer bedanke eus ganz herzlich be allne för die colli Reis...Hoffentlich bis bald... Michi und Nathy
22.08.2010

Name: speedy
Nachricht:
so a dem weekend gohts zum 31igste mal uf holland aber serscht mal mit MaNaMi freu mi scho wie es chlises chind uf die fahrt wird hammer
19.08.2010

Name: Ruben
Nachricht:
He ich bedauere zutiefst dass ich nicht an die Defcon One gehn kann... wollte mit dem Nachtzug anreisen. Ich habe allerdings noch ein Ticket evt. könnt Ihr, MaNaMi Traveling, ja dieses noch brauchen. Wäre schön wenn sich noch ein abnehmer dafür finden lassen würde. Grund dafür ist ein Kreuzbandriss :( da shuffelt sichs nicht so gut. Besten Dank Gruss Ruben
06.06.2010

Name: Hardstyle-Twins
Nachricht:
Hey ihr müsst noch einen Stop zum einsteigen in Deutschland machen Marie :) LG Jan
24.02.2010

Name: Tur
Nachricht:
Godzilla, kommt auch mit zum ersten mal!!!!
03.02.2010

Name: Administrator
Nachricht:
@Mel Ich sag es dir nochmal...du kennst uns nicht und stellst wieder wilde Behauptungen auf... Ich beantworte die Fragen die im Gästebuch gestellt werden und versuche den Personen zu helfen...aber per Mail...Natürlich siehts du das nicht...
23.11.2009

Name: Administrator
Nachricht:
Ein Gästebuch ist dafür da, damit ihr eure Meinung schreiben könnt und nicht um Fragen zu stellen. Für das kann man bei uns unter KONTAKT eine Email an uns senden. Dort werden wir euche Fragen beantworten und evtl. veröffentlichen. Vielen Dank! GLG Michael
22.11.2009

Name: Adrian
Nachricht:
Danke Danke Danke für die geilen partys zu denen ihr uns bringt......war eine Geile Qlimax, freue mich schon auf Silvester..... Lieben gruss Adrian
22.11.2009

Name: Mel
Nachricht:
ja ja .... ein Gästebuch ist dafür da unsere Meinung zu sagen, aber leider nur die positiven Meinungen .... mit Kritik könnt ihr wohl nicht umgehen ...
22.11.2009

Name: tony
Nachricht:
Saaali zäme i find die site voll geil :D Cha mir öpper säge ob qlimax 2010 ou widr isch wirde ersch im september 18ni cha no nid ga :(
04.11.2009

Name: Adrian
Nachricht:
Hey also ich kann euch nur weiterempfelen, coole leute, und noch ne geilere party^^ hoffe ihr mached das nuch lang so witer, den gseht me sich sciher jedes jahr 1mal^^ Gruess und bis Defcon1 :D
14.09.2009

Name: Bächi
Nachricht:
Mun schuu sege es lohnt sich !! Guet carfahrt isch echlii lang aber scheiss egal d Party macht alles weg. Q-Base ish zu hammer gsii bis negst Jahr a de Defqon LG ;)
14.09.2009

Name: Luki
Nachricht:
Hey Er Ben mit euch ad Defqon 1 gfahre und es isch de absolut hammer gsi. Ben s erschte mal anere Technoparty gsi i mim Läbe, aber isch eifach arschgeil gsi. Machid wieter eso. Evtl. negst jahr weder an Almere Strand!!! Lg luki
19.08.2009

Name: Manu
Nachricht:
Hallo liebi Lüt! Merci viu mau für die tolli Reis! Vo mir us gseh het aues so klappet wies het söue, bi gärn mit öich greist und ha natürlech no lieber Party gmacht mit öich aune. Chume wider mit!! *knuddl* Manu :D
16.06.2009

Name: Danil
Nachricht:
Hey zäme,dr usflug ad Defqon 1 isch ja super gsi! Machet witter so! Freue mi scho ufs nächste mau wens wider heisst Holland mir chöme! ;) LG
15.06.2009

Name: Yasmin
Nachricht:
hey hey defqon isch eifach de absoluti hammer xi!!!!!! freu mi jetzt scho uf q-base!!! Glg yasmin :)
15.06.2009

Name: Rahel
Nachricht:
So ihr liebe 8) mir sind wieder retour vo de defqon 1. es isch mega cool gsi mit eu uf holland fahre. ihr hend das super gmacht, au wens chlini panne geh het (gueti besserig Marie) freu mi jetzt scho ufs nögste mal. :D bis bald lg Rahel
14.06.2009

Name: julie
Nachricht:
kuhli site, kompliment :o\) hoff chan mit eu dän ad mysteryland cho :twisted: cheers julie :D
09.06.2009

Name: Marcel
Nachricht:
Macht en guete Iidruck, Bravo! Dä mit dä Bsuecherstatistik sötted er aber nomal prüefä ;)Ich ja vor allem für Eu wichtig.
03.05.2009

Name: Mary
Nachricht:
Hey super professionelli Site!!! :o\ Machet witer so, das sind emol Lüt wo was ufd Bei stellet, und nöd nume laferet das nüt goht, Hut ab. :) Liebe Gruess :D
13.04.2009

Name: Manu
Nachricht:
Hallo zäme! I fröie mi mega für öich, dass dir das heit uf d Bei gsteut und fröie mi riiiesig mit öich chönne zreise. :) Bis gliiii! LG und knuddl vo dr Manu
10.04.2009

Name: wali
Nachricht:
hallo zäme geili hammersite händer gmacht mehr wünschet eui viel erfolg und alles guäti wali und bea
08.04.2009

Name: Melanie
Nachricht:
Sali zäme ! Cooli site :D Freud mi mega das ihr das mached... Wünsch euch viel erfolg ! Mlg Mel :)
08.04.2009

Name: nati
Nachricht:
hey, ich bin meeeeeeeeeeeeeeeega szolz uf euch. das händer ächt supper anebecho. drucke euch fest dä dume das alles so lauft wie ihrs euch wünscht. kiss :D :o\
08.04.2009

Name: MaNaMi Traveling
Nachricht:
So äntli esch eusi Websiite online.
07.04.2009

Manami-Traveling © 2009